ماهانماهان، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره
بابای ماهانبابای ماهان، تا این لحظه: 39 سال و 16 روز سن داره
مامان ماهانمامان ماهان، تا این لحظه: 35 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره
هم آشیانه شدن ماهم آشیانه شدن ما، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره

ماهان، هدیه خدا

اولین ابراز وجود میوه ی دلم

1393/12/4 11:21
نویسنده : ترنم
170 بازدید
اشتراک گذاری

فرشته کوچولوی من 19 دی بود که تازه 18 هفتمون تموم شده بود و وارد هفته 19 شده بودیم. من دراز کشیده بودم و داشتیم با بابایی فیلم سینمایی میدیدیم (البته فیلم کارتونی) آخه من عاشق کارتونم... . ساعت 16:35 دقیقه بود که یدفعه احساس کردم یه چیزی مثل ماهی از پهلوی چپ افتاد تو پهلوی راستم. فهمیدم تویی و امده بودی بگی 3تایی با هم کارتون ببینیم. از خوشحالی یهو نشستم و به بابایی گفتم وای نی نیمون تکون خورد؛ اونم خوشحال شد و گفت مبارک باشه و شروع کرد باهات حرف زدن.

پسندها (1)

نظرات (0)