ماهانماهان، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره
بابای ماهانبابای ماهان، تا این لحظه: 39 سال و 16 روز سن داره
مامان ماهانمامان ماهان، تا این لحظه: 35 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره
هم آشیانه شدن ماهم آشیانه شدن ما، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره

ماهان، هدیه خدا

12 هفتگی و آزمایشهای غربالگری

1393/12/4 11:19
نویسنده : ترنم
145 بازدید
اشتراک گذاری

کوچولوی نازم، 1آذر بود که رفتم واسه آزمایش های غربالگری که ببینن چین خوردگی های پشت گردن و ستون فقرات و استخون بینی کوچولوت اندازش چقدره و نرمال باشه.خداروشکر همه چیز خوب بود. وقتی دکتر داشت سونوگرافی میکرد قشنگ بدنتو بهم نشون داد و دونه دونه گفت اینا دستاشن، این پاهاشه، این مماغشه. کلا 53 میلی متر بودی. قربونت برم بندانگشتی من. واااااای که نمیدونی چه لذتی داشت. دلم نمیخواست سونو تموم بشه و بگه بلند شو. دوست داشتم هی نگاهت کنم. همون اول که دکتر اومد سونو رو شروع کنه یدفعه همچین پریدی بالا که از صفحه مانیتور رفتی، دکترم گفت ماشالله چه شیطونه و منم گفتم الهی قربونش برم. اینجا 12 هفتته. (البته ببخشید کیفیتش پایینه)

پسندها (1)

نظرات (0)