ماهانماهان، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره
بابای ماهانبابای ماهان، تا این لحظه: 39 سال و 12 روز سن داره
مامان ماهانمامان ماهان، تا این لحظه: 35 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره
هم آشیانه شدن ماهم آشیانه شدن ما، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره

ماهان، هدیه خدا

تعیین جنسیت

1393/12/4 11:26
نویسنده : ترنم
202 بازدید
اشتراک گذاری

21دی ماه بود که با مادرم رفتیم سونوگرافی برای تعیین جنسیت شما. البته بابایی دوست داشت مرخصی بگیره و خودش بیاد ولی من گفتم خودم میرم که بابایی هم به کارش برسه و ازم قول گرفت تا از مطب اومدم بیرون اول به اون زنگ بزنم و بگم نی نی نازمون چیه. خلاصه رفتم تو اتاق سونوگرافی و کتر گفت که نی نی نازمون که شما باشی یه  گل پسره. منم اومدم بیرون و به مادربزرگ گفتم و بعد به بابایی زنگ زدم. بعدم تا رسیدم خونه به اون یک مادربزرگت (مادر بابا) خبر دادم که خوابی که دیدی تعبیر شد و نی نیمون پسره. مادر منم به بابابزرگ و خالت و بابایی هم به عمت خبرداد و یدفعه زنگ ها واس ام اس های تبریک شروع شد. خدایــــــــــا شکـــــــــــــــــرت.



 

پسندها (1)

نظرات (0)