ماهانماهان، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره
بابای ماهانبابای ماهان، تا این لحظه: 39 سال و 11 روز سن داره
مامان ماهانمامان ماهان، تا این لحظه: 35 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره
هم آشیانه شدن ماهم آشیانه شدن ما، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

ماهان، هدیه خدا

آخرین روزای دو نفره بودن من و بابا

1394/2/16 11:37
نویسنده : ترنم
234 بازدید
اشتراک گذاری

گلکم دیروز رفتم سونوگرافی. خداروشکر همه چی خوب بود. 2روز دیگه 36 هفتگیمون تموم میشه ولی تو اندازه گیری های سونوگرافی شما اندازه جنین 37 هفته بودی و 2834 گرم وزنت بود. دیگه انقدر جات تنگ شده دکتر هرجای بدنتو بهم نشون میداد نمیتونستم متوجه بشم و فقط خودش میفهمید دست و پا و سرت کجاست. البته فقط تونستم چشمای نازتو ببینم، آخه چشمت باز بود. برای اولین بار تونستم صورت نازتو با چشمای باز ببینم. این بهترین و شیرین ترین سونویی بود که تا حالا داده بودم. دکتر گفت به به پسرت موهاشم معلومه و حدودا 2هفته دیگه میتونی بیای بغلمون.

حالا دیگه دارم ساک و وسایلمو جمع میکنم برم خونه مادربزرگت. خیلی حس غریبیه ولی خیلی لذت بخشه این دفعه که با بابایی دو نفری از در خونه میریم بیرون به امید خدا دفعه بعد سه نفری وارد خونمون میشیم. دیگه از این به بعد یه خانواده میشیم و کلا زندگیمون شیرین تر میشه.

عزیزم، امیدوارم وقتی بزرگ شدی و جلوی چشمامون قد کشیدی، وقتی این وبلاگ رو دیدی نخندی و نگی اه این کارا چی بود و خوشت نیاد و با دو تا کلیک پاکش کنی که بدجور دلم میگیرهدلشکسته. البته بازم این وبلاگ متعلق به تو هست و اختیارش دست تو هست عزیزم. آخه سطر به سطرش رو با عشق برات نوشتم و از الان یجورایی احساسات و شادی هامو باهات تقسیم کردم.

بگذریم، امروز تولد 30 سالگی بابایی هم هست و من و شما بهش تبریک گفتیم، اونم گفت من و شما بهترین هدیه هایی هستیم که خدا بهش داده. اگه تو هم قرار باشه آخر اردیبهشت به دنیا بیای دیگه من باید هرسال یه جشن حسابی واسه مردای خونم بگیرم.تشویقجشن

خوب دیگه باید برم به بقیه کارا برسم. انشالله دفعه بعد که اومدم تو وبلاگت دیگه باید عکسای هدیه الهیم که شما باشی رو بزارم. دوستت دارم هدیه آسمونی.

پسندها (2)

نظرات (3)

هانی
16 اردیبهشت 94 12:12
سلام تولد بابایی آقا ماهان مبارک ایشالا 120 ساله بشه روزای دو نفره خوش بگذره و ایشالا روزای سه نفره میشه خوشی و شادی و سلامتی باشه
ترنم
پاسخ
ممنون هانی عزیزم. همچنین برای شمای عزیز.
مادر بزرگ
16 اردیبهشت 94 19:05
بابا ماهان تولد مبارک
ترنم
پاسخ
ممنون بخاطر تبریکتون و خدا حفظ کنه اسرا خانم گلتون رو.
ساسان اس ام اس
19 اردیبهشت 94 15:06
سلام معلومه نی نی باحالی داری. امیدوارم همیشه سالم باشه. تو انجمن سایتمون مطالب زیادی درباره کودکان و همسرداری داریم. «در ضمن کارت شارژ تلفن همراه هم برنده شو» من بهت سر زدم اگه شما هم دوست داشتی به سایت ما سر بزن. ممنون www.SasanSMS.ir کامل ترین آرشیو اس ام اس www.SasanSMS.ir/Forum متفاوت‌ترین انجمن سرگرمی و تفریحی فارسی‌زبانان